Returvarer

Anlæg | Kategori


Returnering af sandstensmaterialer

Som en helt unik service tilbyder Sandstone ApS, at man kan levere overskydende materialer retur.
Som det fremgår af vores Salgs- og leveringsbetingelser, så kan leverede varer kun modtages retur efter forudgående aftale.

Det er vigtigt at
1. Returnering er aftalt på forhånd.
2. Materialerne er rene, hele og ubeskadigede.
3. Der ikke er affald i pallerne.
4. Fliser skal sendes oprejst og fastgjort, så de ikke beskadiges under retur-transport.
5. Vær opmærksom på, at vi ikke tager fast fuge retur
6. Specielt fremstillede varer tages som hovedregel ikke retur.

Ubeskadigede returvarer, som er normale standardprodukter, bliver krediteret køber til den
debiterede pris – 25 %, som dels dækker optælling, sortering og genpakning på lager, dels
administration og kreditering.

Eventuel afhentning af returvarer betales af køber efter gældende fragttakst.

Det betyder at
1. Der bliver fratrukket 25% på de varer som leveres retur.
2. Bliver returvarerne leveret retur med vores vognmand, så vil denne returfragtomkostning
ligeledes blive fratrukket til 690 kr/palle.

Kreditering
For at returnering skal kunne lade sig gøre, så skal fakturaen for de leverede varer være betalt. Det betyder, at man som kunde ikke selv kan fratrække beløbet fra fakturaen eller en anden
faktura.

Det krediterede beløb vil efterfølgende blive overført til kundens konto. Så husk at maile os det kontonummer, som beløbet skal overføres til.

Når vi modtager returvarerne på lageret, skal de først skal registres, optælles og sorteres på lageret. Herefter skal bogholderiet lave kreditnota og overførsel af beløbet. Derfor kan der godt gå
et lidt tid fra vi modtager returvarerne, til beløbet bliver overført. Det afhænger også af, hvor travlt der er på hhv. lager og i bogholderi. Vi beklager evt. ventetid, men håber, at denne unikke service
gør, at I har lidt tålmodighed.